Hmm.. jobba natt..

2010-07-16 19:23:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känns som om att jag jobbar hela tiden nu.. saknar att vara ledig, saknar att ha myskvällar med älsklingen!! Så idag jobbade jag 7-11, sen tackade jag ja till att jobba natt nu i natt, kanske skulle tackat nej, men det ger ju bra med pengar, jobb fram tills onsdag sen är jag ledig onsdag & Torsdag då ska jag njuuuuta! Har försökt att sova lite nu men det går ju inte, så då skiter jag i det och sover imornbitti innan nästa jobb i stället :) kika lite nyss om hur ekonomin ser ut, just nu är den ju crap, men i Augusti blir det bra med pengar, jippie!

Min lilla älskade dotter är så gudomlig, hon är så fin, fin på alla sätt. Jag är så himla glad över att vi fick en sådan underbar dotter ♥ Hon försöker forma ord märker man, hon skrattar & är glad hela tiden, förutom då hon är trött ;) Hon har sådan livsenergi, i love it! Hon är iaf mitt guld, min lilla prinsessa! Och nu sitter hon helt själv hur länge som helst också, duktiga tjejen! Aldrig någonsin trodde jag man skulle ha sån här kärlek tills sitt barn, det är helt galet, men jag älskar det, jag älskar att vara mamma! :) Hon har lärt sig vart lampan är, hon har lärt sig att klappa händerna nästan också :) och säger man hopp hopp då hon är i sin hoppgunga så stuttsar hon!! :) My lovely girl!

Ne ni, nu ska jag försöka bli pigg och fräscha till mig, håll tummarna att natten går fint nu på jobbet.. bye bye!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!