Sååå slut i skallen..

2010-01-20 01:24:04 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


känns som om en bomb slagit till i skallen på mig, har haft en liten dotter här hemma som absolut inte ska sova. Hur trött som helst, hennes ögon faller ihop och hon lyckas somna kanske 5 minuter, sen illvrål! vad är felet undrar man? :( nån som haft samma sak med era kids? ge mig tips isf!!! jag gör fan allt som finns känns de som men ändå somnar hon inte. Och hon kan ju inte sova i våran säng hela tiden heller, fast de ville hon visst ändå inte nu! men nu ligger hon i sin säng och har inte skrikit sen 15 min tillbaka eller nåt, så kan ju hoppas att hon somnat in nu! För de ska fan jag göra. GODNATT!


Kommentarer

SV: Jag kan erkänna att dem bilderna gillar jag inte. Har sett finare bilder på honom

2010-01-20 07:01:53
Marina http://marre

2010-01-20 08:58:22

Min förlossning gick oxå bra och lagom fort, va inne på bb i 8 tim tror ja det va... Alicia kan oxå bli skrikig när hon borde sova men inte vill (övertrött) brukar funka om man ammar henne lite och sen får man gå med henne i kanske 5 min, stoppa in nappen och sen har hon en snuttefilt vi lägger bredvid ansiktet då brukar hon oftast somna ganska fort och då kan man lägga ner henne i sin säng. När hon va mindre vägra hon att sova i sin säng och skulle bara sova bredvid mig men då fick ja tippset att sova med en t-shirt i några dagar så den luktade "mamma" sen la vi den hos Alicia när hon skulle sova så det fortfarande lukta mamma och då gick det bra! Vi prova även med att värma en vetekudde i början och la i hennes säng så det skulle vara lite varmt nät vi la ner henne, sen tog vi bort den..lite tipps som du kan prova! Lycka till! Kraam Marina

2010-01-20 09:03:26

Hejsan, bebisar är så gulliga!

Jag har frågestund på min blogg just nu.

Det vore kul om du ville skriva en fråga? =)

2010-01-20 12:34:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!