Linköping today!

2010-01-29 12:14:30 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu håller ja på att packa lite grejjs, så ska vi bege oss mot Linköping om nån timme :) Fia och ja ska på smyckesparty ikväll hos fia, ska bli trevligt :) Ska bli kul o komma ner till linköping och träffa lite nära och kära över helgen :) sånt behövs. Igår åkte markus och köpte en ny bil till oss :) great, för våran var ju halvdöd, så nu har vi en kombi passat, jättebra när man har barn ju, då behövs de en liten större bil med bra utrymme :)

ne nu ska jag sminka mig, ajö!


Kommentarer

Du har en award i min blogg:)

2010-01-29 14:44:05

Vilken söt liten dotter du har! Väntar på min bebis som var beräknad tills den 28/1. Men den kommer väl tids nog :)

2010-02-01 09:37:23

Hej igen! Nej jag vet inte vad de e för kön. Skulle gärna vilja ha en tjej(har en pojk sen innan) Men har nån liten känsla av att det blir en pojk.

2010-02-01 09:42:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!