Idag kommer Sofia!

2010-01-15 14:48:40 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


ännu en bra natt med sömn, jag tror Alexia börjar hitta ett mönster med sömn & vakenhet nu :) Idag på förmiddagen blev de bara mys, sen när Markus kom hem från jobbet stack jag ner till affären och handlade lite. Det är verkligen svinhalt ute på gatorna..

Igår fick Alexia premiär bada i sin badbalja :) hon tycker verkligen om att bada märker man, sötnosen! Synd att vi inte hade badkar så man kunde bada tillsammans med henne..

Idag kommer sofia hit :) wiie ska bli skoj, hon har innebandy-match i köping på söndag, så hon blir kvar tills dess, får se om vi kan följa med och kika på matchen, vore skoj! Men ska bli kul att umgås med henne iaf, snacka skit och bara va, sånt behövs ju!


Skulle egentligen åkt ner till Linköping igår, för att gå på begravning idag, min morfar har gått bort. Men vi hade ingen kontakt alls, men hade velat vara där för min mammas skull. Men hon avrådde mig till att åka för att det är så satans halt ute. Så jag ska iaf åka ner denna månad nånting tänkte jag :)

ha en fin dag.

bye bye


Kommentarer

Sötan :) Enya har också alltid älskat att bada. Men nu föredrar hon att duscha med mig. Det blir ju enklare att duscha med dom när dom blir äldre tycker jag. När man ändå själv ska duscha så tar man med pluttan.

Hur är hennes mage nu då?

Ha en skön helg !!

2010-01-15 17:20:47
Emanuel Nilhzon http://snyggeman.blogg.se/

Tyvärr så vann inte du veckans blogg, men tack för ditt deltagande =)

2010-01-17 20:13:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!