högvarv!

2010-01-19 00:11:14 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


jo tack, jag känner mig på högvarv just nu, har nämligen en dotter här hemma som knappt sovit något idag känns de som! Hon har slumrat till flera gånger men vaknar och skriker direkt igen.. man blir lite frustrerad! Plus att jag måste verkligen plugga, och de är inte de lättaste att komma till ro med plugget då man vet att hon skriker när som helst igen! Men så är det att vara mamma och studera samtidigt helt enkelt!

Vi tog även en promenad ner till bibloteket förrut Alexia och jag, skönt med frisk luft, och skönt att röra på kroppen lite, för de behövs efter att man fött barn! :) imorgon ska vi till bvc igen.. läkarundersökning osv :) kul att nu kan vi ju även se hennes exakta vikt!

Ne nu ska jag försöka slå upp böckerna och kanske hinna läsa en rad innan kråkan vaknar.. ne icke sa nicke, nu vrålas de..

bye


Kommentarer
jennyhammarström - livet som ung mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

gud så söt hon är! :)

2010-01-19 00:23:39

Hej Lindsey. Din dotter ar hely "adorable".. <3 Jag laser din blogg hela tiden. Jag har en fraga dock, var din dotter planerad eller en opps? Jag drommer och tanker hela tiden pa att vara en mamma... Jag vill jatte garna bli gravid och ha ett barn. Jag bor i Usa just nu med min man, Men jag ar sa radd att svika minm familj. For jag vet om jag skulle bli gravid just nu sa skulle dom bli sa javle forbannade.. Jag skull ebara vilja fa lite rad, hur du klarade det och vad du skulle gor aom du var jag, For allt jag kan tanka pa ar att vara gravid och ha ett barn, men vill inte svika min familj. Puss & Kram Johanna <3

2010-01-19 04:24:24

Japp ringar finns.. Skoj och självklart e det helt ok att lill tjejen följer me,, Skoj och Mys.. Ses vi.. Kramar

2010-01-19 12:37:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!