Ett Leénde!

2010-01-09 12:13:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


I torsdags så satt jag & tjoade med Alexia, hon tittade rakt in i mina ögon och log, fan va häftigt de var, första leéndet. Okej att de kan se ut som om bebisar ler då de har magknip, men detta var ett riktigt leénde! Och igår kom ett till leénde :) wiie, då vet man att hon ser saker och ting mera nu! Vi har väl råkat skämma bort henne lite med att sova hos oss och sådär, så hon vill vara nära rätt så ofta. haha men hon är så söt för ibland så när hon ligger i sin säng och sover, så vaknar hon till och skriker, så tar man upp henne och hon slocknar pang bom! Förkyld har hon gått och blivit också, stackarn, låter som en liten griss, knorr knorr :)

Idag tar vi de lugnt här på dagen, Jag har precis gett lillstumpan käk så nu sover hon sött i sin säng :) Och Markus pysslar med Ebba & Nora i deras pysselböcker. Sen senare ska vi åka till Skinnsberg och hälsa på Peter & Lollybeth :)


Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi ska till ortopeden, hoppas hoppas hoppas, hon slipper den skenan hon har nu!! Börjar bli hemskt jobbigt! :(


Kommentarer

Enya är också sjuk, Har ni köpt näsdroppar från apoteket? det hjälper förvånansvärt bra.

2010-01-09 18:16:32
jennyhammarström - livet som ung mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

min lillaskrutta har precis också varit förkyld och lät också precis som en gris :P haha. Så sött äre! Men nu börjar hon bli bättre :) Hoppas din lilltjeja blir bättre snart också! kram på er.

2010-01-11 01:41:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!