Halloj i stugan.

2010-01-12 18:13:04 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Det fick bli en liten promenix förrut, det blev som så att jag klädde på Alexia en massa kläder så jag glömde mig själv, så jag frös! Men en liten vända i friska luften blev det allt :) Sen var Alexia vaken ett tag så då lagade jag mat samtidigt som jag sprang in till henne när hon satt i sin babysitter fram MTV med musik, så stod jag och hoppade, dansade och tjoade med henne, haha hon måste tro att jag var galen :) sen blev de lite mys i soffan tills Markus kom hem.


Pluttan i sin stora fina overall som hon fick av Sofia :)




Har ringt csn idag också så de fått in rätta uppgifter om studierna, så jag får studielån. Csn brukar alltid krångla så lika bra att ringa dom så de blir rätt tycker jag! :) Min lärare ringde också förrut och ville att jag skulle komma på introduktion på torsdag för hemsjukvårds kursen, så får väl ta med mig Alexia dit!


Imorgon ska vi till ortopeden och så ska göra ultraljud av pluttan höfter, hoppas de är stabila! Och håll alla tummar ni bara kan för att hon blir av med den jobbiga skenan hon har nu, och att hon blir utan (vilket ja inte tror tyvärr) men att hon kanske kan få någon som är lite mer enklare!


Skenan gör så att hon kan sitta upprätt iaf :)
min lilla sötnos!




Ne nu har jag precis tagit mig en varm skön dusch, och ska diska upp disken vi har, sen tänkte jag göra några varma-mackor :)

bye bye!


Kommentarer

de hjälpte nästan direkt, 2:a dagen tror ja...det blev full fart på magen så när Kim bytte blöja så kom det med värsta farten så hon bajsa ner hela väggen :P men nu behöver hon dem inte längre... hon är 3 ½ månad! Gick förlossningen och allt bra? Hon är ju så söt! Kram

2010-01-12 20:47:07
Anonym

Peter jag & Douglas håller alla tummar och tassar vi kan för att hon ska bli av med skenan så du vet det :)

Hoppas att allt är bra med er..



Kram

2010-01-12 21:23:20

Okej vad bra !

Ja det kan inte vara kul alls med den, Men man får tänka att det gör ju nytta..

2010-01-12 22:23:33
Emanuel Nilhzon http://snyggeman.blogg.se/

Grattis! :P

Du har kommit till final i veckans blogg hos mig =)

2010-01-13 19:57:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!