Bvc besök!

2010-01-04 17:40:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt fick skruttan mat vid 01 hugget, sen sov hon ända till 06.30 imorse :) Så sen fick hon ligga och mysa i våran säng med oss! Älsklingen börjar jobba idag igen, så jag tog med mig Alexia till bvc för vägning tidigare idag, och hon har gått upp ca 200gram sen förra veckan, great! Jag är så rikitgt trött på att se henne i skenan nu :( tycker synd om henne, hon ser ut att kämpa så dant när hon ska bajs, för hennes rumpa trycks ju ihop lite av skenan. Men nu är det bara 9 dagar tills vi ska på besök hos ortopeden igen! Hon är så duktig och snäll så, hon skriker nästan aldrig, bara om hon är hungrig och om hon kanske är bajsnödig och måste ta i!


Hon har blivit så stor!
Mammas solstråle!


Hopp jag ska försöka göra klart ena arbetet idag, ska börja nu straxt, men har precis käkat lite mat och plockat lite smått här hemma. Ebba ringde precis och berättade att hon hade tappat sin lösa tand idag :) sötis! nahepp om man ska sörpla i sig kaffet och påbörja skolarbetet nu då innan Alexia vaknar och ska ha mat!






bye bye!


Kommentarer

vad hon har ändrat sitt uteseende redan :)

hur gammal är hon nu?

2010-01-04 18:52:49

Tack :)

Oj snart en månad gammal ju :)

Ja det går verkligen sjukt fort. Den 22 blir enya 5 månader gammal.. Liten börjar bli stor :)

2010-01-04 22:43:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!