2012

2010-01-22 00:04:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


min lilla ängel somnade inatt efter lite skrik, fick tips om att lägga nån t-shirt bredvid så hon känner lukten av mig, så la dit ett linne jag haft på mig och somna gjorde hon ju iallafall, men vet i hundan om de berodde på det :) Idag har lillan sovit väldigt mycket, en tröttis! Idag hade skruttan även en väldans massa små små röda prickar i ansiktet och lite vid örat, men det kan ju bero på att jag tryckte i mig massa choklad igår..  Markus och jag kollade på filmen 2012 förrut, riktigt häftig film faktiskt. Annars har de inte hänt så mycket idag, jag hann plugga lite på förmiddagen skönt :) Sen har jag även sökt ett jobb idag med, skulle ju vara skönt om man kunde börja jobba lite smått och tjäna lite cash, för dom finns de ju inte överflöd av iallafall.

När markus stack till jobbet så gjorde jag ordning ett bad för Alexia som hon gillar så mycket. Och efter de blev de massa mys och bus i soffan, så gulligt när hon "pratar" och hon fick som en skallra av syster med hår på, den sitter hon och snuttar på för fullt :) hennes lilla snuttis!

ne nu ska jag kika lite på nätet medans jag sitter och vaggar lillan i sin babysitter :) mysen!


Kommentarer
Sis

Ne den där skallran fick hon ej av oss. Tommy kanske ?

2010-01-22 09:22:22

haha nehe, fan de fick ja för mig, då var de nog av brorsan då :)

2010-01-22 11:37:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!