Svinkallt!

2010-02-22 11:02:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min älskling fick cykla till jobbet imorse, det hade varit -27,5 grader då :( fy satan vad kallt!!! Bilen är på service så han hämtar upp den när han slutar jobbet :) Idag gick alexia och jag upp 8.30, tidigt för att vara oss :) haha! Men nu sover hon lite igen, så jag dricker kaffe och kikar runt lite på nätet, måste beställa lite grejjer! Idag ska vi ju kolla lägenheter :) wiiie vad skoj, hoppas dom är super fina!



Guuuuud vad jag älskar dig min underbara ängel!


Kommentarer

Ja det är sjukt kallt, Vi hade -30 natt och imorse..

Man vill inte ens gå utanför dörren då !!

2010-02-22 14:34:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!