Sprattel!

2010-02-09 12:15:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Min lilla tösabit börjar nog bli rätt så trött på att ha benen utfällda nu, stackars liten.. men man får intala sig själv hela tiden att hon inte lider av den! Men såklart hon blir trött på att inte kunna röra på benen som en vanlig bebis. Filmade henne imorse då hon sprattlar massa med benen :) min ängel! Hade lite morgonmys imorse med sång och prat :) nu sitter hon och halvsover i sin babysitter här bredvid..

ska straxt göra mig ordning så ska jag ta med mig Alexia ut på en promenix, annars måste jag plugga idag :( trolla åt mig så plugget blir färdigt, sjukt trött påt!

här kommer en video, blir dålig kvalité när man laddar upp genom Videofy.me men men :)


Kommentarer
fia

fan vad söt hon är, längtar tills ni kommer ner hit igen då ska jag gosa med henne som bara den ;)

Riktigt stark i naken hon blivit tilltösen :P

2010-02-09 15:04:25

Vad duktig hon är, och stark :)

2010-02-15 13:21:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!