Sååå duktig!!

2010-02-15 17:28:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alexia sov heeeela natten :) toppen! Sen idag gick vi hemmifrån 12.30 mot barnmorskan för jag skulle dit för efterkontroll, men slapp sitta i den obekväma gynstolen, blev bara blodprov & blodtryck och lite prat, fick min förlossningsjournal, kul o kika igenom den! Sen tog vi en långpromenad därifrån och var ute i över 1,5 timmar, skönt, var ju strålande väder ute idag, de blir man glad av :)

När vi kom hem blev de blöjbyte och Alexia fick ligga och sprattla lite i sängen, så vi låg o myste och tjoade lite, och när hon låg på magen så vipps vänder hon runt och hamnar på ryggen!!! Fan vad glad jag blev, stolt över min lilla tjej juu, såg hur hon kämpade med ena benet för att de skulle rulla över, och tillslut klara hon det! Synd bara att man missar att få med såna stunder på film, men de kommer :) mamma lycka!

Nu har jag gjort köttfärssås och spagetti och jag tror de blev riktigt gott faktiskt :) ska käka lite nu så vaknar väl min skrutta snart, hoppas jag hinner studera lite innan det iaf! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!