Rolig lista :)

2010-02-23 22:17:35 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


När fick du reda på att du var gravid? dagen innan min födelsedag 2 april 09
Var bebisen planerad? Jo, vi hade pratat om att skaffa en knoddis :)
Mådde du illa mycket? som en galning
Hur blev ditt hår? Kliade och var lätt fettig, men växte snabbare
Hade du mycket halsbränna? Jaa, mest i mitten av graviditeten
Grät du för ingenting? Jo ibland.
Var du känslig? Jag var extremt känslig.
Vad gillade du för mat? Saftigt kött
När kände du bebisens första sparkar? I vecka 17 började det har jag för mig :)
Var du ofta orolig? Njaa, mest i början, och att det skulle vara något fel på henne!
Samlade du på dig gravidtidningar & böcker? Absolut läse massor tidningar
Sparkade bebisen mycket? jaa ibland var det värsta livet i magen, och mycket hicka!
Fick du bristningar? Nej inte en enda faktiskt!
Hur kommer det sig att du behöll bebisen? För att vi ville ha en liten
Blödde du någongång? Nej
Levde du på som vanligt? njaa kan man väl inte säga
Hur gammal var du när du blev gravid? 21
Hur tog dina föräldrar det? Dom blev glada!
Hur tog din partner det? Han blev lika lycklig som mig!
Vart bodde du/ni? Här i Fagersta
 Hur ofta gick du till mvc? Som vanligt, var väl typ 1-2 veckors mellanrum.
Hur många ultraljud gjorde du? 2 stycken, ett vanligt och ett 3D.
Hur började din förlossning? Med värkar
Hur många timmar tog din förlossning? om man räknar från första värken så tog det väl ca 21 timmar.
Födde du vaginalt eller med kejsarsnitt? Vaginalt
Hur mycket var du öppen när du kom in? 6 cm
Vilken smärtlindring tog du? varmt bad & Lustgas
Hur lång tid tog det att krysta ut bebisen? från första krystvärken tog de ca 40 min har jag för mig.
Blev det komplikationer? nix
Fick du sy? Yes
Hur var vikt och längd? 2265 & 50 cm
Ögonfärg: Mörkblå då
Hårfärg: brun
Ammade du? Ja
Ammar du nu? Japp
Hur gammal är bebisen nu? 2 månader och 1 vecka ungefär :)
Vad tyckte du om förlossningen? Värsta och bästa!
Vill du ha en till? Självklart men vill nog helst inte föda igen, AJ AJ!
Planerar ni ett till? Nej min karl vill ej ha fler.
När kommer andra barnet? När du har sprungit hit.
Hur är ert förhållande nu? goodiie!
Vilken vecka födde du i? 40+0


Kommentarer
fia

Vägde inte snörpan 3365?

Jo klart att du och markus ska ha ett till det tycker jag absolut, en liten kille skulle ju inte skada :P

2010-02-24 17:05:58

hahaha de stämmer 3365 är korrekt, jag var isst lite snurrig ;P neee eller hur, en lite grabb skulle ju inte vara fel :D

2010-02-24 23:01:04
Markus

Ni e galna!

2010-02-25 07:37:07

haha de är ju du som är galen!!

2010-02-25 22:20:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!