Reggae brud :)

2010-02-23 12:31:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag kom vi upp vid 08.30, men de tog emot, väckte lillsnörpan och kolla på almenackan och insåg att vi skulle va på bvc 9.30 och inte 10.30, så de blev att klä på oss och dra bort dit, som tur var så var barnmorskan en kvart sen så Alexia hann äta tills hon blev mätt i lugn och ro där :) sen blev de vägning och mätning, hon knallar uppåt inte dåligt heller, på ca 3 veckor har hon gått upp från 5335g till nu 6065g, toppen! växer gör hon ju också, snart är hon lixom 60cm så 10 cm har hon nästat vuxit sen hon föddes :) börjar bli så stor vår tjejja!

Kristina som vi har på bvc frågade hur det var med sömnen, så jag sa att det var väl sisådär, eller alltså Alexia och jag sover ju till 11.00 ibland, så det gör ju att förmiddagssömnen blir lite knasig, men jag själv tycker att huvudsaken är att hon sover flera timmar i sträck då det är natt iaf, för det är ju då man ska sova. Men Kristina förstod mig och tyckte inte det var så lustigt, men om vi tar oss upp tidigare kanske 9, så kan Alexia sova förmiddag vid 10, 11 någång och sedan sova eftermiddag vid 16-17 nångång så borde hon somna tidigare på kvällarna :) Igår slockna hon redan vid 22.00 och det är tidigt för att vara henne, så det var väldigt skönt, bara att sattsa på det ikväll igen så vi får in ett mönster :)

Jag och lillan satte på Reggae musik på hög volym förrut och dansa loss i vardagsrummet, den musiken gillar hon verkligen, en liten reggae brud ;) lyssna mycket på det då hon låg i magen så kanske är därför hon trivs med den musiken :) sen somna hon som en stock iaf, så nu ska jag göra klart ett arbete och skicka in :) sen se om jag hinner beställa lite kläder till tösen, har hittat jätte söta kläder på nelly.com!

bye bye för en stund!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!