negativt inlägg..

2010-02-16 16:20:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu sitter jag här och är jävligt känslig, ledsen, frustrerad, stressad och allt vad fan man kan va. Känns som om jag bryter ihop snart..  Tycker det är så jobbigt och se hur Alexia kämpar med att få av sig skenan, och hur mycket hon vill ha bort den, hon är ledsen och skriker, spretar med benen så gått de går ;( Fan jag vill inte se henne ledsen.. 1 hel skit månad kvar till vi får ta bort den, det är fan långt!!

Skolan vet jag i tusan hur jag ens ska hinna med, men jag måste! jag orkar inte ens slå upp boken, så jävla illa är det, studierna är skit och åter skit, vill bara vara klar, men de lär jag ju aldrig bli, hur fan ska jag hinna? Besviken på mig själv som inte ens orkar ta tag i det just nu, känner hur stressen äter av mig. Nu ska jag röka och lugna mina nerver. bye!

Kommentarer

Åh vad jobbigt för lillan :(

Nu är ju hon så pass rörlig så den börjar väl störa henne, Men du får väl tänka att hon blir bra av den och den dagen kommer när hon slipper den. en månad känns lååång om man tänker på det men egentligen går det fort! är det i början eller slutet på månaden ni ska dit med henne ? alltså nästa månad va ?

Kämpa på med plugg och allt vad du står i...

Kram !

2010-02-16 20:48:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!