natti natti!

2010-03-01 00:33:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag precis suttit och satt in många kort från förlossningen och bb tiden i ett album, på ett sätt känns det som om det var hur länge sen som helst, medans de på ett annat sätt känns som om de var igår :) tiden går så snabbt, hon var så liten på bilderna, mys med bilder!

Min lilla solstråle slockna redan vid 21 hugget idag och har inte vaknat till en endaste gång sen dess, jipppiie :) Så jag håller på att ladda hem nån komedi nu, så ska jag lägga mig i sängen o se den när den laddat klart. Älsklingen jobbar natt, så det suger :( buuuhuuu vad trist de är när han gör det!

Natti natti


Kommentarer

Gör han det alltid? jag är van att sova själv om nätterna eftersom kristoffer jobbar ständig natt.

trist men men jag överlever :)

2010-03-01 09:16:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!