Home!

2010-02-01 09:51:30 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


I fredags när vi kom till linköping blev de bara att ge lillan lite käk och sen kom sofia och hämtade upp oss, så åkte vi mot tallboda till Fia på smyckesparty :) så inhandlade ett fint namnhalsband med Alexia på :) Sen släppte fia av mig så stack vi upp till Pixel & Pierre en snabbis! Annars har vi bara umgåtts med nära o kära där nere..

Åkte in och träffade challe & Peggan en sväng i lördags, de var ju trevligt :) Alexia låg och log på challes bröst hur mycket som helst :) Och jag har även passat på att bada i mammas badkar med min lilla solstråle, de var mys kan jag lova, fan vad jag vill ha badkar!

Igår åkte vi hemåt igen, svängde förbi Arboga på vägen för älsklingen skulle köpa ett xbox. Och idag är det bara plugg som står på schemat, Alexia sover just nu och jag tog mig en kopp kaffe, har ingenting ätbart eller nåt hemma, så får be markus köpa med sig nåt hem när han slutar jobbet..

Ne nu ska jag kika runt lite på nätet sen plocka här hemma i vårt bombnedslag :)



Man märker verkligen nya saker med vår lilla skitunge varje dag, hon har börjar "prata" massvis, igår satt hon i sin babysitter så satt markus och pratade med henne och försöker svara på sitt egna lilla språk :) Sen låg hon och myste på mitt bröst och kika runt, så fick hon syn på mig, så hon log "pratade" medans hon kollade rakt in i mina ögon, fan va häftigt det är!!! det är så man smälter när hon kikar in i ens ögon och ler. mitt lilla hjärta!


Kommentarer

ja det är skit härligt med badkar, så ni har inte det?

enya plaskar som en tok i vattnet när man badar med henne haha :)

2010-02-01 13:53:11
Sis

www.carisma.cc !!!! :D

2010-02-02 19:24:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!