Ullared, bus och tårtabak!

2010-12-09 21:03:49 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


I tisdags åkte alexia och jag hit till Linköping och stannar tills på söndag :) nice! Alexia fick vara hemma med sin mormor hela dagen igår, för jag syrran och farsan åkte till ullared och köpte en jävla massa leksaker, haha! Alexia fyller ju år också så hon måste ju ha både julklappar och födelsedagspresenter, men hittade lite smått och gott som jag tror hon blir glad över! Hittade även en massa bra saker till Ebba & Nora! Saknade skruttis extremt mycket, hann ju inte träffa henne på hela dagen, och så länge har jag aldrig varit ifrån henne, men den tiden tog vi ju igen idag med massa bus :)

Syster & Johan och lille Noelia kom hit idag och fikade lite med mig och alexia, sedan packa jag ner skruttis i vagnen så hon fick lite bra sömn, och medans hon sov på systers altan så hade jag mysstund med Noelia medans hon hämtade Lilleman på dagis! Efter det stack vi hem till Jenny & Saga, Saga sken upp som en sol tyckte jag när vi kom :) så fick brudarna busa lite, men alexia plocka på sig alla snuttisar och myste mest, hehe, hon är ju så snuttig av sig.. men det var trevligt :) sist vi var där var ju Alexia och Saga små pluttar som bara låg och gäspa i famnen på oss, lite skillnad mot nu ;)





Nu är jag hos mamma och alexia har somnat som en stock i ressängen efter ett härligt bad tillsammans med mig :) Mamma och jag bakar för fullt, jag måste ju göra en tårta åt alexia, eftersom min familj här i linköping ska gratta henne imorgon, kalas ska de bli med super fin klänning på lillan och massa ballonger och serpentiner tänkte jag :) ♥ Ne nu ska jag mixtra lite med karamellfärg.. bye bye!


Min pepparkaksbruuud ;)


Kommentarer

Mysigt:) Vad blev det för tårta d? :)

2010-12-09 23:30:03

Mumsigt:) Ja du det tycker hon säkert om;) hehe

2010-12-10 00:12:50
Melissa - Vincents Mamma&Gravid http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

va kul :) ja visste inte att ni kände varandra in real mer än genom bloggen :)

2010-12-10 08:05:47

Hej !

Skulle du vilja göra mig en tjänst ?

Du behvöer bara gå in på länken nedanför och rösta på bild nr 10 :)

Jag hade blivit så himla glad KRAM !

http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2010/december/utkast-dec-5-2010.html

2010-12-11 20:41:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!