Skit snö!

2010-12-20 11:33:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


somnade sent inatt så imorse var man ju inte allt för pigg :( Men var tvungen att åka till affären, så stoppa alexia i bilen så for vi dit :) handla lite granna, så idag blir det att göra potatis sås & Fläskkottleter, de är mums! Annars blir dagen lugn som vanligt, jävla skit väder!!! så trött påt! Så trött på att bara vara inne, men vem vill va ute i snökaos? inte jag iaf!

Alexia har somnat nu en sväng, så jag ska väl börja lite smått med maten och röja upp lite, jag städade igår, men idag är det dant igen :/ men så är de väl när man har små-barn som kladdar och river fram allt :) bara gilla läget!

Puss på min solstråle!


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma&Gravid http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

håller me dig det är ett jävla skit väder!!

ge mig sommar tack :D

2010-12-20 12:49:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!