Sjuklingen är bättre! ♥

2010-12-05 13:47:37 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


I Onsdags åkte alexia och jag till vårdcentralen för att se om vi kunde få något annat än airomir till hennes förskräckliga hosta och sitt rosslande, vi fick hostmedicin & mera airomir.. vi fick sitta där nere i nästan 2 timme, sjukt segt att det ska ta sådan tid jämt.. men men.. alexia fick därefter feber och låg natten som kom med 40 grader :( blev mycket alvedon och mediciner att ta till, stackars.. hon var helt färdig, och dagen efter tillbringade vi i soffan eftersom hon sov på mitt bröst hela dagen, ögonen gick i kors på lillan, hon var så dåsig..

Men nu efter några dagar har hostan börjat ge mig sig lite, nu är det bara näsan som rinner och snorar.. Dessutom så ringde ett dagis oss häromdagen och meddelade att Alexia fått en dagisplats, jippi, så kul för henne! och det var det dagiset vi hade spanat in och helst ville till, så det kommer säkerligen bli perfekt!

Ebba och Nora har varit här i helgen också, men i fredags sov dom hos sin Farmor & Farfar så jag och älsklingen spelade lite wii och drack glögg och bara umgicks, det kändes som de var behövligt! ♥

Brudarna har åkt hem och jag och alexia ska väl plocka och dona här hemma, se om hon får i sig lite pannkakor sen, hon äter så sjukt dåligt, men tur är väl att hon får i sig vätska iaf!


Se så sjuk jag varit :(
 

Ebba gravid, Nora fick helt plötsligt stora boobbs, och jag också! haha




Kommentarer

Hej!

Va med i vår adventskalender, det enda du behöver göra är att lista ut rimmet...



Ha det!

Sopgia&Linnéa!

2010-12-05 14:00:40
sis

tusan, har Nora nästan växt ikapp Ebba ?? :)

2010-12-06 21:29:01

Vilken härlig blogg du har. :-)

2010-12-08 17:18:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!