rejäl sovmorgon!

2010-12-17 14:03:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tack gode gud för att alexia sover på nätterna och mornarna! Man är ju lite bortskämd, alexia har aldrig varit sån som vaknat mitt i nätterna och inte ska somna om, det har väl kanske hänt två gånger sen hon kom till världen, och hon sover länge på mornarna.. och vaknar hon tidigare sitter hon och pysslar med sina gosdjur i sängen och kanske somnar om, idag vaknade jag av att hon satt och pyssla i sin säng, så ddå gick jag upp och insåg att klockan var 09.50! :)




Ebba och Nora skulle kommit till oss i helgen, men dom hade fått magsjuka :( så dom stannar hos sin mamma, och det var ju bra det, så vi inte blir smittade, men synd att dom är sjuka, hade ju varit kul med lite bus i helgen. Jag har precis fixat med försäkringskassan o sådär, och så har vi fått schema för dagiset som alexia ska börja på, hon börjar 11:e Januari, wiihey vad spännande! Stora tjejen, tycker det är helt ofattbart att hon är så stor att hon ska börja gå på dagis och sitta där och ha frukstund och busa runt med alla andra barn :)



Kommentarer
JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA http://jennyhammarstrom.blogg.se/

sv: Jaha okej, bra att dom är sköna hehe!ja dom är ju sjukt snygga!:D

2010-12-18 01:04:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!