Pannkaks tajm!

2010-12-18 12:31:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår skrev jag ju om hur duktig alexia är med sin sömn osv, det skulle jag aldrig gjort ;) hon ville inte somna om inatt när hon fått välling, jag orkade inte bråka med henne så la henne mellan mig och markus, hon fortsatte att böka där ett bra tag innan hon somnade, sen vaknade hon 7 imorse, helt slut kände man sig! Men men sånt som händer ibland :)

Alexia somnade för typ 30 minuter sen, efter en massa bus med mig :) hon älskar verkligen när man leker jaga, hon löper omkring, skrattar, och så bara sprätter de i kroppen på henne när man hinner ifatt na :) sötunge! Jag fick i henne en hel tallrik gröt förrut, inte varje dag man får det nu förtiden, hon vägrar gröt på mornarna och ska bara ha smörgås! Efter frukosten fick hon rita lite med kritorna :) inte lika mycket i munnen denna gång som förra, de tar sig när man tjatar: aj aj, inte munnen, aj aj inte munnen!




Ne nu ska jag snart börja med lite pannkakor som alexia älskar :) tjiiing!

Kommentarer

Tack så mycket. Ja visst bara att länka på:-) hoppas du har en bra helg kram

2010-12-18 14:32:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!