Motivationen försvann :(

2010-12-15 22:57:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ush hatar när det blir så, att man ena stunden är as taggad för något och helt inställd på en sak, sen efter en pisskvart försvinner suget och motivationen är puts veck.. jag pallar inte plugga nu, så gnager ångesten upp mig innifrån för jag vet hur mycket jag måste! Får väl hoppa in i duschen och se hur man känner efter det, annars måste jag göra klart det sista imorgon..

ikväll har alexia och jag skrattat som tokar ihop, hon är så rolig, riktigt tjejskratt fick hon till flera gånger, vi jaga varann, lekte kurragömma och allt möjligt, hon ger mig energi och lycka ♥ hon har även börjat gå omkring och snacka i telefon haha :)


Kommentarer

Hihi vad söt=)

2010-12-16 14:24:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!