Jobba lite ikväll då!

2010-12-30 10:16:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ush, tycker så synd om min lilla sötnos som har fått sån förskräcklig hosta :( Men vi får fortsätta med medicinen och inhalatorn och hoppas att det ger sig snart. Hon sover ju inte bra alls om nätterna nu heller, eftersom att hon vaknar av hostan + att hon blivit trälig att lägga om kvällarna igen.. men man får ha tålamod och tänka att det kommer bli bättre så fort hon är frisk, vill inte att hon ska vara sjuk ju!

Vi gick upp runt 8 imorse alexia och jag, så har vi städat och busat endel. Sen ringde jobbet och undrade ifall jag kunde jobba idag, så ska jobba ett kort pass mellan 17-21.30 ikväll :) Måste ju tacka ja när dom ringer så jag får mera tider ;)

Ne nu ska jag måla dit lite ögon innan lillan vaknar igen.
Puss Puss!


Alexia målar i duschen :)



sötnosen !


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma&Gravid http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

har ni testat med att ha huvudläget högt? har säkert skrivit de förr men vincent måste ha så jämt annars kan han inte sova för han hostar som en tok

2010-12-30 10:40:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!