Hallå i stugan!

2010-12-28 20:45:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har inte uppdaterat på ett tag haft fullt upp såhär vid juletiden :)

I fredags då det var julafton packade vi bilen och stack mot Linköping, alexia var vaken hela vägen dit men gnällde inte nåt speciellt i bilen, tack och lov :) hon är ju inte överförtjust i att sitta fastspänd i bilen sådär, men de gick kanon! Det blev julfirande med god mat hos syster med familj, och en massa paket förstås, alexia fick superbra saker både torsdagen och fredagen! På lördagen tog jag med mig alexia bort till Sofia och fikade, mycket trevligt. Sen hämta markus upp oss så blev det mat hos mamma! Och på kvällen åkte jag till sofia igen för lite dricka och spel, folket åkte in till krogen sen men jag gick hemåt till lägenheten vi lånade i ljungsbro.

Och igår innan vi åkte hem var vi förbi hos pappa en sväng för att äta lite mat och ha lite julmys, och därifrån kom vi med ännu mera leksaker, alexia har tur hon, men nu är hela hennes rum fyllt av leksaker, ha ha.. Alexia fick feber igår också lagom tills vi åkte hem mot Fagersta :( så hon sov och halvsov hela vägen hem.. men nu idag har hon bara snorat och hostat en hel del, så de kan ju vara att ännu en till bissing vill komma upp och säga hej.

Annars idag har vi väl plockat och donat lite, busat :) satt upp hyllor och fixat med lite allt möjligt! Så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och pusta ut en stund för att sedan ta hand om klädkammaren som ser ut som ett bomdnedslag.



satte upp stjärngardiner i lillans rum, visst blev de fint? :)


Sen satte jag upp krokar och fixa ihop en pall som hon fått av sin mormor..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!