Full rulle..

2010-12-16 12:00:20 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag steg vi upp runt 9 snåret som vanligt.. Då fick de blir lite bus sen stack vi ner till tvättis och hämta massa, fy tungt att gå och bära på massa tvätt + en 11 kg tjej, men lyckats få upp nästan allt, så ber min älskling ta med resten upp när han kommer från jobbet! Så det har varit full rulle sen vi gick upp här idag, massa bus, vikt massa tvätt, tagit hand om disk, bäddat rent osv.. nu sover lillan iaf i sin nybäddade säng :) mys! och jag ska väl straxt börja med maten, får bli köttbullar, sås och potatis idag det tycker ju alexia också om! Hon äter inte barnmats-burkar längre, det duger inte åt fröken, så då gäller det att man fixar med mat varje dag!

Vi besluta oss för att inte inhandla nån gran i år, för alexia kommer verkligen ploga ner den, haha.. så jag ska rota fram våran lilla gran så man får lite julstämning iaf =)

Puss


Kommentarer

Hon lär sig att man inte får ploga ner granen om ni säger åt henne ;)

2010-12-16 13:14:25
JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA http://jennyhammarstrom.blogg.se/

sv: Ja det är skit gulligt :D ska spela in så får du höra..

2010-12-16 21:29:22

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 07:57:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!