Busfabriken var great

2010-12-12 00:50:43 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var mamma och colle snälla och skjussade in mig och lillan till stan för att möta upp Alexandra och Lionel! Vi tog bussen till tannefors, och där var det ett rent helvete att gå ifrån till busfabriken i snökaoset. gångvägen var inte plogad ett endaste skit, så alex satte sig fast i snödrivan med vagnen, så det sluta med att vi fick släpa fram vagnarna i all jäkla snö, vilket gjorde att man blev rätt slut i kroppen, hehe.. men motion fick man ju.. dåligt att dom inte plogar ordentligt vid trottoarerna, kan ju inte gå på stora vägen med vagnar... men men fram kom vi, och ungarna älskade att vara där.. Det blev massa bus och mys, käkade lite där också och sen blev de ännu mera bus, så 3 timmar senare tackade vi för oss och åkte hem :) alexia slockna på 5 röda i bilen.


Alexandra och Leo


Sötaste Lionel!



Skrutt-ungar :)








Kommentarer

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)

2010-12-12 08:11:22
Melissa - Vincents Mamma&Gravid http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

okej härligt :)

du en fråga när du handlat från campadre.se har de tatt lång tid innan du fått ditt paket?

2010-12-12 12:43:33
JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA http://jennyhammarstrom.blogg.se/

sv: Ja visst är det läskigt ? :S fyfan!! :P

2010-12-13 21:29:21

Åh vad söta era barn är! Sjukt längesen jag träffade Alexandra, hoppas allt är bra med er båda!!! kramar Alex

2010-12-26 20:23:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!