Blev lite bus i simhallen idag ♥

2010-12-19 00:49:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag varit så fruktansvärt seg i skallen, men ändå så sjukt rastlös! Jag vill göra saker hela tiden, åka och umgås med folk, hatar att bo så långt ifrån mina nära och kära, det suger så brutalt hårt :( Men jag bestämde mig för att ta med min lilla dotter till badhuset här i Fagersta! Så det blev en massa plask & bus, sedan lite glass på det och ännu mera bad, sen avsluta vi dagen där med en skön bastu :)


( Iphonen tar sjukt taskiga kort )


När vi kom hem blev de lite mys med våran man här i huset som ägnat dagen åt wow.. sen åkte vi till Peter & Lollybeth, hon hade bakat en supergod kladdkaka med mint i, mums! Alexia slockna som en stock när vi kom hem därifrån och det tänkte jag också ta och göra snart :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!