Ännu en sen natt..

2010-12-22 01:35:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte vi iväg till Västerås för att handla lite, jag fick ett skrivbord av älsklingen och så köpte vi även en ny hylla och hutshar (eller hur de stavas) till den som alexia fick in i sitt rum, blev fint! Och min lilla datahörna blev också kanon.. sen blev det McDonals mums så gott de var, och alexia fick också happy meal för första gången, och hon älska det, fick i sig en hel cheese plus lite pommes på det :)

 

Alexia har lärt sig några saker dom senaste dagarna, säger man åt henne att hon ska få bada/duscha så går hon till badrummet, efter man har bytt blöja på henne ska hon alltid ta den och går raka vägen till köket och kastar den i papperskorgen :) hon går till köket när man nämner välling, osv osv.. fasen vad det går snabbt nu i utvecklingen, det är verkligen nya saker VARJE dag! Helt sjukt att dom små liven lär sig saker och ting så snabbt. Och en till väldigt söt grej som hon börjat göra är att hon har ju den där dockan "Lillan" och när dockan gråter eller så kramar hon om henne och klappar dockan på rumpan så hon ska bli glad igen, haha är det inte sött eller? :)

Ne nu blev denna kväll lika sen som alla andra kvällar blivit, men imorse fick jag minsann sovmorgon till 10.45, nästan lite överdrivet, men galet skönt :) Så nu ska jag borsta bissingarna och krypa ner i våran iskalla säng, burr burr...

 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!