skitsnack + trevliga dagar :)

2010-08-30 23:14:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I fredags åkte alexia och jag tåg hit till Linköping, var lite smått nojjig inför resan då med all packning och ifall hon skulle gnälla som en stolle osv.. men det gick hur fint som helst faktiskt :) hon sov fram till Västerås, så medans vi väntade på tåget till Linköping blev det fika på stationen där! Mot slutet sen blev hon rastlös, men det gick bra ändå, hon var superduktig!

Sen på kvällen blev det att festa lite med sofia, vi stack hem till en som heter Malin och umgicks med lite folk där, sen stack vi ner mot ljungsbro för att ta en öl på pizzan, fullt med folk! Natten blev lång, och dagen efter fick jag såklart höra både det ena och de andra, jag hade tydligen försökt hålla på med kasten, enligt honom själv, ljugskalle, och enligt honom så hade jag även sovit hemma hos en annan, HMMMmm, joomen absolut! Blir så sjukt irriterad på att man kan inte ens vistas i ljungsbro förens nån jävel ska hitta på något som gör att folk har något att snacka om.. spyr på dom, har alltid sagt det, ush!

Dagen efter träffa jag fia nere i ljungsbro och så åkte lillan och jag karussell :) wiippii! Sedan på lördagskvällen åkte syster och johan till förlossningen i fullt ös, och ut kom världens sötaste Noelia! Så mamma jag och Alexia har sovit hemma hos dom nu i två nätter så ej Lilleman var själv. ååh hon är så galet söt!!

Igår blev de en massa shopping på Ikano-huset med charlotte och Lexxiiie, och idag blev det shopping och mys i trädgårn med Alexandra och Lionel, sötis killen! Har haft underbara dagar här! Nu ska jag kika tv, är as trött! Imorn ska jag mysa med pluttis bebis igen, vill också haaaa!!!!

Bild attack ;)

   

Lillan i sina nya vagn & vi från karusselen :)



Imorse börja alexia klättra i trappan hos syrran och dom, snabbt gick det!


Alexia & Lionel :)

   







Jag med världens sötaste skrutt! :)




Kommentarer
En som förstår

Bry dej inte som sånt skitsnack. Vissa växer aldrig upp och förstår inte att man själv växt upp. Dom är bara avundsjuka för att du är där du är i livet och dom är kvar där dom varit sen dom var snorungar. Det är synd, men så är det. Sträck på dig, du är mycket bättre!

2010-08-31 23:46:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!