My lovely giiiirl!

2010-08-09 10:46:43 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..



Alexia somnade nästan direkt när jag kom hem, men vaknade vid 22 hugget igen, och var i full av bus.. hon busade som bara den, skrattade och hade svinkul när hon stod och hoppade upp och ner i soffan :) och imorse vknade hon runt halv 8, så älsklingen fick sovmorgon så tog jag med henne upp och busade loss !! hon är så otroligt fin, på alla sätt!! duktig som bara den, hon kan nästan klappa händerna, hon vet var lampan är, hon hoppar med benen så man säger hopp hopp, hon kan skaka på huvudet när man ber henne :) hon kryper riktiga kryp, hon står på knä, och hon står helt själv mot soffan och allt.. hon ställde sig till och med upp själv emot kylen igår :) åååhh är så stolt över henne! ♥

Markus har sökt ett jobb i Mjölby, så håll varenda tumme ni har på att han får det! :) skulle vara dyng bra!



Mammas duktiga tjej står själv :)



Min fotomodell :)





Kommentarer

Så söt =)

Har den bodyn till mina tjejer också =)

2010-08-09 14:56:10
fia

jag håller mina tummar på att han får jobbet, då tar ni erat pick och pack och flyttar hit. wiiiiuuuuu vad kul isåfall :) glöm ej att kolla upp om du kan komma hit till ljungsbro marknad :P

2010-08-09 20:13:47

Gud så söt hon är :D Alicia har likadan body och likadant hårband :P

2010-08-10 22:18:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!