Ställer sig upp överallt :)

2010-08-04 22:47:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte jag med en dam till sjukan i köping, men det gick fint.. på köpet fick jag med mig 4 vårdböcker hem därifrån som de skänkte bort, och det är ju great eftersom jag läser till undersköterska :) Alexia ställer sig upp överallt :) hon hade käkat jord från blomkrukan häromdagen + ätit sand från mitt ljusfat! dags och plocka undan och flytta upp saker och ting! älsklings-ungen!

kom nyss hem från jobbet, träffade Mia en sväng efteråt eftersom hon slutade samma tid och jobbar rakt över gatan :) Imorn är det jobb igen, men börjar vid 15, sjuuuukt skönt! :) Men blir väl att lägga sig och se nån film straxt!



Fick denna bild på mms idag :) mitt lilla hjärtegull! ♥


Kommentarer
fia

sötaste ungen, inte långt kvar tills ni kommer hit, ska bli så sjuuuukt jävla kul mycket röj också för den delen, haha det är lixom marknad då :)

2010-08-05 12:15:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!