Sovmorgon, guld värt! ♥

2010-08-11 14:57:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igårkväll bled det mys med älsklingen.. underbart! man har inte alls mycket tid för varandra längre :( inte när jag jobbar iaf.. så det gäller att ta sig tid för varann, vilket vi båda två varit dåliga på! Men vi får bättra oss :) Imorse fick jag sovmorgon, så kom väl upp runt 11 snåret.. Alexia är värsta bustrollet nu för tiden, sötnosa!

Idag börjar jag inte förens 16.30, skönt och jobba ett kort pass! Så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bränna ut massa bilder från datorn & även framkalla endel, för jag ska be älsklingen installera windows 7 tror ja det var ;)


Kommentarer

Det är helt underbart att vara tvillingmamma, dubbelt av allt =) Vilket är både på gott och ont.



Ha en bra eftermiddag/kväll på jobbet!

2010-08-11 16:00:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!