ont i fötterna..

2010-08-03 21:59:37 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


det ända jag gjort de senaste dagarna är ju att jobbat, less som satan påt! Jag förstår självklart att det är trist för alla de som arbetar vareviga dag året runt, och jag klagar som bara sommarjobbar, men jag har ändå så 2 olika arbeten, jag arbetar olika arbetspass varje dag, vissa dagar jobbar jag halva dagen i skbg och andra halvan är jag på macken, skulle vara en annan sak om man arbetade varje dag i veckorna 7-15 exempel, då får man ändå in rutiner, men nu har jag arbetat jämt och ständigt, känns som om jobbet är mitt andra hem.. har även jobbat helgerna, men jag ska ju egentligen inte klaga eftersom jag tackar ja till alla pass de frågar mig om, men jag är så beroende av pengarna man får i slutet av månaden, jajja det är som det är!

Idag var jag i skbg och jobbade förmiddag och sedan blev de macken, det gick ju bra idag, men gudars vad mina fötter värker just nu, och skallen också för den delen.. Sitter med färg i håret och hoppas på ett resultat som man kan gå runt med :) blev ju fläckig häromdagen och det är ju inte sådär överdrivet fint.

Jag saknar gamla tider, alltså tider från bara 2 år sedan :( tider förändras och det gör människor också, så är det bara! Jag saknar min lilla ängel som jag knappt hinner träffa alls om dagarna, och när jag väl är hemma några timmar då hon är vaken så är jag för de mesta bara trött, i hate it, fuck fuck fuck fuck!!!!!!

Hatar de mesta just nu, alla känslor jag känner, och allt som sker runt omkring än.. men det kommer lösa sig på något sätt i varje fall..

godnatt


Kommentarer

förstår precis hur du känner vännen, kanske inte va det gäller Alexia men alla andra känslor, finns alltid här om det skulle vara något det vet du, va skönt att prata med dig häromdagen också, det behövs, synd att det blir allt för sällan, jag ska bli bättre på att höra av mig, du är saknad vännen. Kram

2010-08-04 12:16:23

Hej!

Du är verkligen super stark som orkar med allt detta. jag är verkligen imponerad. jag är nästan säker på att det kommer lösa sig snart.

Hoppas ni mår bra för övrigt.

Kramar!

2010-08-04 22:02:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!