Mys promenad!

2010-08-13 22:28:25 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi städat och grejjat här hemma lite smått, så kom Ebba & Nora hit idag också! :) Ebba hade huvudvärk & var inget pigg alls, så jag & älsklingen tog med oss Alexia & Nora ut på en lite kvällspromenix! Myspys! Men nu sitter jag här med huvudvärk :( buhuuu! Blir att lägga oss och kolla på någon film sen, och jag ska få massage som jag får nästan varje kväll av min kära älskling.. har haft så galet ont i mina höfter, men nu börjar de bli bättre! ♥










Kommentarer

Ja vi hade en toppen dag :)

ja det var lite synd att ni inte kunde komma.

Alexia måste ha växt mycket sen sist vi sågs.

Kramar

2010-08-13 23:10:44

Ja de var supergoda.

Yes :) nej... jag tror nog inte att det blir av tyvärr :/

Kram

2010-08-15 20:03:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!