Mina höfter är inte roliga :(

2010-08-18 11:35:50 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


nee fy, när jag skulle lägga mig igår kunde jag inte ens ligga på sidan, värker så dant i höfterna och längs med låret.. kan ju hoppas de blir bättre snart! Alexia hade ingen bra natt heller, hade ju tänkt att vänja av henne med vällingsmålet under natten, men får blir när hon inte har tänder på gång :) gnällspiken! hon har precis sovit en 30 minuter och då hann jag att skura av golven här hemma, skönt! Och nu sitter vi och lyssnar på kapten röd, hon blir helt fast i mig när jag sjunger dom låtarna! :)

nej nu blir det buuuuus!

Min syster är beräknad idag, kan ju hoppas lillkickan i hennes mage kommer ut idag, så hon slipper den stora magen snart :) men guud så kul det ska bli, längtar tills hon är ute, så man får gosa med lite bebis! :)


Kommentarer
Sandrah, Colins mami http://sandrahupdate.blogg.se/

Hej! Tack ;) Colin är 6 månader. Din tjej då? Det är kul att det går frammåt det är nog inte mer än ett par veckor tills han tar sina första steg han står utan stöd nu och kan resa sig utan stöd. Men man är ju så rädd att han ska slå sig illa om han rammlar :P Gåvagnen var toppen!

2010-08-18 11:45:24
Sandrah, Colins mami http://sandrahupdate.blogg.se/

Hej! Tack ;) Colin är 6 månader. Din tjej då? Det är kul att det går frammåt det är nog inte mer än ett par veckor tills han tar sina första steg han står utan stöd nu och kan resa sig utan stöd. Men man är ju så rädd att han ska slå sig illa om han rammlar :P Gåvagnen var toppen!

2010-08-18 11:45:26
Sandrah, Colins mami http://sandrahupdate.blogg.se/

Oj blev det två inlägg tidigare. Inte meningen. Ja men precis. Ja Colin sätter sig med, oftast. Han ska få en mjuk sån brottarhjälm som han får ha här hemma. Men å andra sidan så har ju vi överlevt och lärt oss gå som alla andra.

2010-08-18 12:25:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!