Läskig älg!

2010-08-09 10:49:10 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår jobbade jag delad tur, skapligt segt.. men det gick bra ändå, jobbade med Hannes första turen och sen jobbade jag med Anna på kvällen, Anna och jag gömde oss i tvättstugan då det flög in äckelgetingar, så det var några anhöriga på bygget som kom och mosa getingen, haha... ush & fy! När jag åkte hem spana jag för fullt så inte älgen jag såg häromdagen sprang ut på vägen.. och så ser jag att den står det!!! så jävla stor!!!! och jag åkte svin sakta förbi den sen gasa jag järnet och då såg jag att den börja löpa i ögonvrån på mig, så fick nästintill panik.. alltså jag är verkligen livrädd för dom, men jag är ändå faschinerad av dom, haha! Jag är nog rädd för dom för att Alexandra och jag blev jagade av två bumlingar då vi var små.. ne fy, så nu är det nästintill att jag tar bussen alltså!


Kommentarer

Godmorgon! allt bra idag? :)

2010-08-09 10:57:54

Härligt! Jo det är bara bra här med :) vad gör du då?

2010-08-09 11:05:20

Vad gulligt! :) nej jag ska göra frukost nu :)

2010-08-09 11:07:48
vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG http://vagenfram.webblogg.se/

Gillar texten i headern :)

2010-08-09 14:53:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!