kastar ALLT!

2010-08-20 16:59:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ohyes! Alexia sitter här vid bordet med mig, och kastar ALLT på golvet.. hon hade en sån period för drygt en månad sedan, men nu är det visst tillbaka. Markus kompis micke kom hit förrut, så dom ska festa ikväll, så jag tog med mig alexia på en långpromenad i regnet, trist med regn, men bra med regnskydd ;) Var iväg till skolan tidigare idag, men jag hade visst kollat fel på datum, och skulle varit där igår egentligen, insåg jag nu efter att jag skickat ett argt mail till läraren :S haha så kan de gå! Pappa förde över pengar åt mig så för min del blir det att mysa loss med dottern min & beställa hem lite käk :) Imorgon ska jag jobba delad tur igen..





Ajust ja, Alexia har börjat leka tittuuut =) hon gömmer sig bakom en leksak och tittar fram, och upprepar det om på gång på gång på gång :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!