Kaffe is the shit!

2010-08-17 10:46:06 / 6 kommentarer kommentera inlägget?..


Alexia har haft en svår natt, tänderna har ju brutit ut där upptill på henne och jag förmodar att det kliar en hel del :( så ledsna miner under natten har det varit! Vi gick upp ur sängen viid 7 imorse.. blev lite mys och bus med alla hennes leksaker, sen somnade hon om vid 9 tiden och sover ännu.. skönt för henne att sova bort lite kliande :)

Själv har jag suttit och druckit en massa kaffe, nybryggt kaffe slår ju allt! =) och så har jag varit med på en massa tävlingar på olika bloggar, kan ju vara kul om man har turen och vinner nåt skoj! :) Älsklingen ringde förrut och sa att han hade beställt underkläder åt mig, spännande och se vad han beställt för nåt fint!

Puss på en stund!


Kommentarer

jaha gud vad tråkigt! :(

2010-08-17 10:51:43

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-17 11:05:35

Anmäl dig DAGENS BLOGG tävlingen på min blogg. Vinnaren blir länkad ikväll. :)



http://ebbaloves.blogg.se/2010/august/dagens-blogg-1.html



Jag får be om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer eller redan har anmält dig!

2010-08-17 11:54:34

sv: skicka bilden till [email protected] kostar bara 100 och du betalar bara om du är nöjd (:

2010-08-17 13:20:28

precis börjat blogga, kolla gärna in bloggen! :)



tråkigt att alexia (och du) inte fått en lugn natt,hoppas det går över snart! :)

2010-08-17 13:57:44

vill du bli veckansblogg? Checka in min blogg =D

Vilken söt bebis du har :) ♥

2010-08-17 16:46:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!