Bra kursstart !

2010-08-25 20:40:02 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


   

Igår åkte jag till skolan och träffade två brudar jag gör grupparbete tillsammans med,
vi hann rätt långt så idag skrev vi klart det sista så nu är det färdigt.
Sedan har jag varit i skolan för att börja med kursen social psykriatri. Och läraren verkar
verkligen toppen, så det kan ju inte bli bättre :) 8 pers i klassen också, skönt att det inte är fler, gillar inte stora folkmassor när det gäller muntliga redovisningar och sånt! :)

Resten av dagen har jag ägnat tillsammans med min lilla brutta här hemma som är hur go som helst, hon har blivit så duktig på att leka själv och sysselsätta sig själv. Igår målade ja även hennes små tånaglar :D blev hur sött som helst ju! Och nu har alexia precis somnat och jag ska straxt hoppa in i duschen och sedan bädda ut här i vardagsrummet tills älsklingen kommer hem ifrån jobbet, så blir det filmmys.

  


Kommentarer

sv; Härligt att höra! med mig är det jätte bra!

Vad händer i veckan då? :)

2010-08-29 02:38:49
Anonym

Hmm uppdatering vore inte helt fel!

2010-08-30 12:39:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!