Boel-prov!

2010-08-16 12:50:06 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse vakna skrutten 6, så efter lite välling slockna hon om igen och väckte mig runt 9. Så vi har varit iväg på bvc för att hon hade tid för BOEL-prov :) gick suveränt! hennes bvc tant tycker att hon är väldigt duktig & snabb i utvecklingen, sånt är ju alltid roligt att få höra! Innan vi gick in lekte vi lite i lekrummet utanför.. Alexia älskade att gunga på deras gunghäst :) och sen gick hon 5-6 steg själv med hjälp av en lära-gå-vagn! Mamma skulle titta om jag hade min gamla kvar sen när jag var liten, annars ska jag köpa en, så hon kan få traska omkring lite här hemma! Nu ligger Alexia och sover och jag ska väl sätta igång med lite pankakssmet tänkte jag, alexia kommer nog gilla pannkakor! :) yummiie!




Andra
leksaker är ju alltid roligt :) än dom som är hemma!



Happy girl!


Kommentarer

Tiden går så himla fort så njut så mycket du kan..Fattar inte, för det var nyss som min äldsta son föddes & nu börjar han 1:a klass....

2010-08-16 13:17:51

Ibland önskade man att man kunde få ha dem som bebisar jämt. men varje ålder har sin charm har jag hört :-D

2010-08-16 13:43:16

Jag skulle med vilja ha fler barn, men då måste jag gå ner i vikt för att få hjälp & just nu känns det långt härifrån..



Simon är 7 år, Hanna är 5 år & Elias är 3 år.

2010-08-16 13:58:05

Men vilket litet charmtroll!!



Härligt att hon fick så bra beröm. Man blir så stolt som mamma ;o)



Nu blev jag ju otroligt sugen på pannkakor. SÅ det får nog bli kvällsmaten idag!



Kul att du kikade in hos mig. Får lägga till dig bland de som bör läsas. Härligt!



/Kiqi

2010-08-16 14:05:55

Min underbara lilla skrutt, fy fasiken vad hon växer & utvecklas, känns tråkigt att inte träffa henn så ofta, man vill ju att hpn ska känna igen tant fia för vi kommer vara i varandras liv väldigt väldigt länge, haha :) Hoppas ni kommer ner snar, saknar er 2 jättemycket.. :)

2010-08-16 19:09:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!