Weeej lite shopping, fun fun! :)

2010-04-09 21:35:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte vi iväg mot Västerås för att byta min kamera, fick en annan, men den verkar bra också :) den andra sorten var slutsåld! Och sen stoppa vi ner Lexiie i en ikea kundvagn och gick omkring och kikade där inne, köpte på oss lite smått och gott och en matta till vardagsrummet, kul med lite nya saker! Sedan blev de en sväng te burger king på hemvägen och fy så gott de var, inte ätit på varken Mc Donals eller Burger king eller nåt sånt sen jag var gravid, så det var mumma! :)

Inte hunnit göra så mycket sen vi kom hem, men bytt gardiner och små plockat lite, myst med min lilla ängel som är världens snällaste bebis. lyssnat på musik har alexia och jag gjort och hon mimar som bara den, haha skrattar varje gång jag ser det, så söt! så fick hon sig ett bad för nån timme sedan och efter det käk, så hon sover nu som en stock!

Pratade med min far för en stund sedan och han och min systerson hade varit i Valla och lekt i lekparken, dom hade åkt på nån brandbil och låtsas att dom skulle åka och släcka en brand, så hade en annan kille hoppat på där bak, sen sa han att han var tvungen att gå så han hoppade av, då hade Lilleman kollat på pappa och sagt: men morfar han kan ju inte hoppa av när jag köör, hahahahha va söt han är! Tar leken på största allvar! :D saknar honom!



Snart klarar hon nog av att sitta helt själv, I hope!


Kommentarer
fia

världens sötaste min lille nanny bebis, ängtar verkligen tills ni kommer hit vännen saknar er enormt mycket just nu..

2010-04-09 22:55:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!