Västerås!

2010-04-09 11:38:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag ska vi röra oss mot Västerås, lämna in min kamera på Elgiganten i hopp om att dom har fler på lager så man kan få en ny direkt :) så man kan gläppa lite kort igen. Sen blir det en tripp till IKEA och utnyttja presentkorten jag fick när jag fyllde, vi har ju spanat in en stor tavla vi vill ha ovanför soffan i vardagsrummet, sen ska vi väl se vad de har för barnstolar där, så Alexia kan ha nåt och sitta i, vid matbordet!

Igår klickade jag hem lite från Villervalla hittade en kortärmad body, en rödrandig mössa och scarf till lillan, hon dreglar ju som bara den, och man vill ju gärna inte byta kläder stup i kvarten, så jag tycker dregelscarfarna är grymt bra!

  

 

Ne nu ska jag fixa mitt hår och sen klä på mig!
ciao ciao!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!