Upp & stå, all the time!

2010-04-15 17:29:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår stack Alexia och jag iväg till Babysimmet, lika mysigt som vanligt var det ju såklart! Och innan vi stack dit hann vi med en långpromenix i solskenet, ritkigt skönt! Har varit väldigt duktig och gått långpromenader hela veckan :) Men man får ju ångest av att bara sitta i lägenheten och ruttna ju.

Alexia ska ju stå upp i princip hela tiden, då är hon extremt nöjd & glad. Igår ställde jag upp henne mot soff ryggstödet och då blev hon så glad att hon skratta högt & det bara lyste lycka över henne :) gullunge!

Idag hade jag klipptid, vilket var både skönt & välbehövligt, närmare ett år sedan jag var hos frissan, så mina toppar var ju galet slitna, och frisören såg på en gång att jag ammade, haha.. man blir tydligen lite kal vid pannhårfästet, inget jag tänkt på förens hon sa det, det enda jag märkt är att jag tappar hur mycket hår som helst, men det kommer gå över sen när man slutat amma och så sa hon, så då får man väl hoppas på det så man slipper bli skallig lixom ;)

Blev mys med min älsklingsunge när jag kom hem, det är ju inte för ofta hon kan komma till ro och ligga i ens famn och mysa, utan de måste hända saker hela tiden, men idag låg hon i min famn och myste, mumsa på sina händer och var allmänt nöjd, så då kan man ju inte göra annat än att njuta, filmade henne  när hon står upp och pysslar också :)

Ne nu ska jag kolla till henne, hon ligger ute på ballkongen i den friska luften och sover så sött :)
ha det super!
Pusssiii!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!