Underbart humör!

2010-04-21 22:04:54 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Min dotter har haft underbart humör faktiskt från dess hon vakna tills hon somnade idag :) strålande skönt! Blev en promenix i förmiddags, sedan till tvättstugan och kasta in massa tvätt, sen var de bara att klä på oss och åka mot Avesta för att plaska på babysimmet :) Idag hällde de ännu mera vatten över huvudet än sist, men gick ju lika bra denna gång, rädd för vatten är hon ju absolut inte iaf, jag var tydligen det när jag var liten, haha satt och gnällde på stranden och vägra gå i! Efter badet stack jag och en trött tjejja hemåt.

hämtade upp massa tvätt från tvättstugan & sen har vi bara myst hela dagen, alexia har ju gjort massa nya och roliga läten idag & skrattat hur mycket som helst, hon är ju rätt så kittlig på halsen & under armen haha hon skratta så mycket så hon vråla rakt ut av skratt haha! Imorse låg markus i sängen och pratade med Alexia medans hon satt i mitt knä, så fick hon till ett ord som lät precis som "Jäpp" hahaha lät så jäkla sött!

Lillan har bara sovit max 1 timme under hela dagen idag sedan 08.30! Så hon slockna rätt så gott vid 20.00! Så jag har fått lite tid för mig själv, skönt! Ska straxt in i duschen tänkte jag. & så kommer ju min älskling hem från jobbet snart så då ska jag kramas med honom!! ♥

Här kommer lite pics på min lilla nakenfis!

 







 

Tack för en härlig & fin dag min ängel!


Kommentarer

Åh vad söt :D

2010-04-22 00:50:51

Naww, söt:D

2010-04-22 16:08:33
sis

Tjockis :) Så lik dej när du va liten då!!

2010-04-24 08:07:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!