Soool & långpromenad!

2010-04-14 00:36:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag väcka lillan som sov så gott :) Så 08.30 gick vi bort mot sjukhuset för att träffa lären, men när hon ännu inte kommit 20 över 10 och vi skulle setts tio så insåg jag att jag blandat ihop tisdagarna, det är visst den 20:e vi skulle gå igenom alla prover, typiskt! men men, på med kläderna och så gav vi oss ut på en långpromenad, en jäkligt rask promenix på lite över 1 timme. Så blev det att väga och mäta Alexia på bvc, och nu väger hon nästan 7100 gram & är 64 cm lång :) stora bruuuuuden!

Sedan blev de hem och sitta i solen idag igen, och det märks att solen tar, för nu är jag stel i ansiktet :) men de är ju skönt med lite solsken på huden! Efter lite bus hemma blev lillan trött igen, drog på mig brillsen och stoppa ner henne i vagnen och knalla ut på en till promenad, älskar vädret, skulle kunna vara ute en hel dag! Men det skulle nog inte Alexia vilja! :) hon älskar ju inte vagnen då hon är vaken precis, men hon somnar väldigt snabbt i den.

När vi kom hem hade markus vaknat till liv, så vi stack till Lina & Algot, så medans karln min bytte däcken på bilen drack vi lite kaffe. Algot & Lina skulle iväg på kalas så dom stack efter nån timme, så då intog lillan och jag en position i deras bädd och låg och kollade på tv, Alexia var så mysig då, hel nöjd en bra stund, stå stå stå upp som vanligt ville hon ju :) busade och skrattade, älskar att höra hennes skratt högt, är glad att man får höra det i princip varje dag iaf. Hon är bäst!

Nu är jag så jävla trött, kommer somna med desamma då jag lägger mig som jag snart ska göra, imorgon blir det väl en långpromenad innan vi drar till Avesta på babysim, ååh ska bli mys som bara den!

Puss & godnatt!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!