Mysiga dagar!!

2010-04-26 23:06:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


I lördags morse stack vi alla iväg hit till Linköping, blev lite smått stressigt men vi hann ju med allt ändå.. Sen var det dop vid 14.00 och det var fint. (bilder får ni se nån annan dag:) ). Sen blev de fika & sånt i lokalen här ute vid mamma och vi fick ju plats allihopa! Alexia fick jätte mycket fina presenter, Tusen tack !!! Markus, Ebba & Nora åkte hem med hans släkt så jag och lillan stannade kvar här.

I lördags kväll kom fia och hämtade mig och Alexia så stack vi hem till dom. Alexia slocknade efter lite käk i deras säng och somna in ordentligt. Så Sofia och jag satt och drack lite öl, Sjukt gott! och hade det väldigt trevligt. Det var välbehövligt :) Trodde jag skulle bli onykter, men icke. Pekka skjussa hem oss sen vid 1 hugget, så då fick Alexia gröt mitt i natten och var super glad här hemma hos mamma, haha.. ville ej amma då eftersom jag druckit bärs, men sen somnade hon så gott och jag straxt därefter tätt intill henne!

Igår hämtade jag lilleman & syster så kom dom hit och myste, så blev de en promenix och sånt, sen fick Alexia stanna kvar här hos sin mormor medans jag skjussa hem, och sen träffa jennifer och det var ju också trevligt.. :) sen blev de hem och umgås med mor min.

Idag knalla vi bort till min mormor och fikade lite, så hon fick träffa lillan en stund! Sedan stack mamma till jobbet så Alexia och jag åkte in till Ikanohuset och strosa runt där med Charlotte :) väldigt kul och umgås med henne.. Alexia blev ju trött och kunde inte komma till ro i vagnen för att somna in, så hon vrålskrek där i vagnen, så de var ju bara att knalla ut i luften en sväng så hon somnade.. I såna lägen önksar jag att hon tog napp alltså!

Så nu på eftermiddagen/kvällen kom Sofia hit, busade med Alexia, och hon gillar ju verkligen sofia, de märks! :) Så de blev en trevlig eftermiddag här med ost & kex som fia hade med sig. Sen när hon åkte hem hoppa jag och en trött Alexia ner i badkaret och mös. Hon har börjat sprattla så dant i vattnet nu.. de är kul :)

Imorgon ska vi till min Farmor och Farfar och äta mat, fyy så gott de ska bli, älskar farmors mat, pappa kommer dit också så han får träffa lillan lite.. ne nu ska jag lägga upp lite pics i bilddagboken och sen ta en dusch!

Puss puss!



Kommentarer
sis !

Hahaha !!!!

2010-04-28 19:11:30

Låter som en riktigt mysig helg! Vart hade ni dopet? Hade bäst! Kraam/Marina

2010-04-28 22:11:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!