Metodrummet!

2010-04-20 16:35:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade av att klockan stod på 08.35, shiiiit tänkte jag, for upp, hoppa i kläderna och sedan stack jag! Skulle ju träffa min lärare 9 på sjukhuset, men jag hann gott och väl som tur var :) Vi fick sticka varann i fingrarna idag, ta blodprov från en låtsas åder, lägga om ben & fötter, och ta blodtryck! När jag stod lite halvt böjd nedåt och tog trycket i ens arm så kände jag hur tunga & hårda brösten blev, och upptäckte att jag stod där och läckte mjölk, hahaha pinsamt! Men dom brydde sig inte om det, fick lite papper och sedan gjorde vi klart våra olika prover. Var i metodrummet i två timmar & jag blev godkänd! Nu har jag två uppgifter kvar i kursen sen är jag klar med hemsjukvård, fan va skönt!

Annars har jag inte gjort så mycket mer, varit ute på en promenix med lillan och nu sover hon en sväng i sängen, inte för de lär vara så länge, hon sover MAX 30 minuter när hon somnar här hemma på dagarna, då hinner man inte göra så speciellt mycket under den tiden faktiskt. Men får ju vara glad att hon sover om nätterna iaf! :)

Jag beställde klänningen jag la upp på bild igår, så kan ju hoppas att jag får plats i den också :) ha ha!! ne nu ska jag dricka kaffe & läsa aftonbladet, fan va vuxen :)

have a nice day!

Svar till Anonym;
Hon ska döpas redan nu på fredag :)


Kommentarer

hehe så kan det gå :) men använder du inte inlägg?

2010-04-21 06:55:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!