Inte min dag idag iaf!

2010-04-01 12:22:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min lilla ängel har sovit i sin säng hela natten från 00.00 till imorse, själv kunde jag inte sova men ville se hur länge hon sov kvar i sin säng och det gick ju galant. Dagen började med kaos och åter kaos, så jävla lågt, trodde aldrig jag någonsin skulle få höra nåt sånt, man säger inte såna saker bara, det är idiotiskt, och jag är arg.

Kom hem från skolan nyss också, skönt o fått lite plugg gjort, lättare att sitta där och skriva av sig än att sitta här och bli störd varje gång lillan gnäller! Annars har jag tusen saker att göra men orkar inte göra ett endaste skit, för jag är ledsen. nu ska jag iaf duscha.

så ajö!


Kommentarer

Nemen oj låter ingen vidare :(Vad det än är så hoppas jag att det löser sig..Kram

2010-04-01 13:17:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!