Hallå i stugan!

2010-04-01 16:24:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


det är inte så lätt att bara blåsa bort dumma ord.. nu har jag iaf precis blandat till lite jordgubbsmousse och vaniljkräm, eftersom att jag ska baka två tårtor idag, första gången i mitt liv typ, haha förutom den gång challe fyllde o jag hade lovat henne en tårta, men men, de får bli som de blir, men grädden ska jag väl ta på imorn då eftersom den kanske inte blir så fräsch annars!

Nu dricker jag mig en rejäl god kopp kaffe och ska straxt ta med mig alexia in på toaletten och fixa med ny jord te blommorna eftersom de behövs. Alexia är så rolig haha, hon klara av att stå några sekunder själv mot soffan förrut :) vill stå hela tiden typ haha..

Tror ni på fan att läraren inte blev nöjd denna gången heller med mitt arbete :@ aaaaaaaah, jag blir precis galen hon bad mig fylla i arbetet och skriva ett A4 om varje uppgift och jag gjorde det och ändå är hon inte nöjd, hmm, så ska väl dit nästa vecka och se vad hon säger.

ajust ja, ni kanske undrar varför jag ska baka massa tårtor o sånt, haha, det är så att mina och markus familjer kommer hit och grattar mig imorgon eftersom jag fyller år på lördag, så det ska bli trevligt, jag tycker det ska bli as skoj o se alla & umgås, skiter i vad andra tycker, jag är glad för det iaf! :)

nahepp om man ska dra igång med the flowers då!
bye bye

Kommentarer
jenny hammarström - livet som ung mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Haha, aa fan det är så irriterande :P blir så trött på mig själv, för jag behöver verkligen mycket sömn!

glad påsk på er med <3

2010-04-01 22:05:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!